Eh, no nie wiem co mam robić

Eh, no nie wiem co mam robić. Od ponad tygodnia mam problemy z blogiem. Posty nie wyświetlają się dla obserwatorów. Nie zmieniałam nic w ustawieniach, to się stało nagle, a dowiedziałam się o tym od jednej z czytelniczek. Pisałam już na forum, ale chyba nikt nie zamierza mi pomóc. Z tego co tam też wyczytałam to nie jestem jedyna z takim problemem. Nie zbyt mi to jest na rękę, bo blog traci czytelników, a ja wkładam w niego dużo czasu i pracy...Jednak sprawia mi to przyjemność. Clash of clans hack I właśnie nie wiem co robić, czy zostawić bloga i wrócić za kilka tygodni, czy...założyć nowego? Byłabym bardziej skłonna do drugiego rozwiązania, bo nie chcę opuszczać blogosfery, po prostu się zżyłam :) Ale na tym blogu mam już wielu obserwatorów i nie wiem czy udałoby mi się ich odzyskać na nowym. Zresztą nawet by się o nim nie dowiedzieli, bo przecież moje posty się nie wyświetlają -.- Pomóżcie mi wybrać...
Chyba, że ktoś z Was miał kiedyś taką sytuacje i wie co robić? Bo próbowałam już wielu sposóbów i nic nie skutkuje! Najdziwniejsze, że mam problem tylko z tym blogiem, bo drugi normalnie aktualizuje się w listach czytelniczych u obserwatorów.

Real racing 3 hack

~płatki cini-minis z ciepłym mlekiem~

Pierwszy dzień szkoły po świętach, a ja zasypiam na geografię... ;)